- naturlig aktivitet

Setskog IF Mosebyveien 11, 1954 SETSKOG 465 00 591 setskogif@setskogif.no

Abonnement trimrom og ut-

leie av lokaler og bane

Festivalteltet på Tangen og klubbhuset på Setskog er et samlingspunkt for idrettslagets små og store medlemmer. I klubbhuset er det blant annet kafé, selskapslokale, trimrom og garderober. Klubbhuset er universelt utformet. Bygget sto klart høsten 2018. Teltet på Tangen passer til større arrangementer, sommer som vinter. Har bord og krakker til over 200 mennesker og varmeanlegg. Alle henvendelser om leie går til klubbhus@setskogif.no eller utleie@setskogif.no . For leie av Steinby kontaktes Steinbys venner og Jostein Aaser jostein@elektrovkf.no

KAFEEN og SELSKAPSLOKALE i klubbhuset

Målet er at kafeen skal være åpen hver mandag fremover fra ca 17.00, i tillegg til under arrangementer og på spesielle dager. Kafeen vil også være tilgjengelig for utleie av selskapslokale med fullt utstyrt kjøkken og plass til 65 gjester. Bestilling av selskapslokale og teltet på Tangen kan gjøres i kafeen når den er åpen, eller ved å sende en epost til Klubbhus@setskogif.no Vi tar imot bestillinger for inneværende og påfølgende år. Ved konfirmasjon, vil vi foreta trekning den 25. november året i forkant. For å være med i trekningen må du være medlem i SIF og sende e-post til klubbhus@setskogif.no innen 24. november å for leie det påfølgende året.
utleielokale Trimrom utstyr Treningsfasiliteter  Våre tredemøller Våre spinning sykler

Setskog Festivalene

TRIMROM:

Abonnement tegnes i kafeen. Se åpningstider som annonseres på facebook. Ved tegning av abonnement vil du få en datastyrt nøkkel som gir deg tilgang til inngangsdør og til trimrommet alle dager i uken, og strengt tatt hele døgnet. Priser trimrom Årskort Voksen trimrom: kr 1 800,- Halvårskort Voksen trimrom: kr 1 000,- Ungdom fra 16- 20 år årskort: kr 1 000,- Studenter/ militær kr 750,- Ungdom fra 16- 20 år halvårskort: kr 750,- Familiepakke inntil 4 pers, årskort, barn fra 16 år: kr 3 500,- Hytteboere/turister med ikke fast boplass på Setskog, årskort; kr 950,- Trening enkeltdager for gjester Kr 50,- Betales på vipps, og er tillitsbasert. REGLER FOR BRUK AV TRIMROM

STEINBY:

Steinby er et yndet turmål både sommer som vinter. Mange besøker Steinby når det er åpne kafe der og skiløypene ligger nypreparerte, mens andre ønsker å overnatte der, eller ta en tur med skoleklassen. Steinby styres av Steinbys venner formidler; https://www.facebook.com/Steinby-179666222055654 PARKERING Parkering på dagtid skal skje bak målet sør for fotballbanen. Dette på grunn av skole og barnehage. På ettermiddag/kveld kan området på skolen brukes. Vi ønsker alle riktig varmt velkommen!
Våre spinning sykler Våre tredemøller

Priser utleie selskapslokale klubbhus

Utleie selskapslokale en helg (fredag-søndag) for medlemmer og sponsorer av SIF. (leie lokalet enkeltdag fredag eller lørdag er ikke ønskelig, kun hele helgen. Dette for at det skal være tid til å rigge lokale, vaske ned og rydde ut) Utleie selskapslokale en helg, medlem: kr 2.500,- Utleie selskapslokale en helg, ikke medlem: kr 4.000,- Utleie selskapslokale til lag, foreninger og sponsorer enkeltdager på ukedag: kr 500,- Utleie selskapslokale til barnebursdager /privatpersoner enkeltdager på ukedag: kr 700,- Utleie enkeltdager til skoler og undervisning: kr 350,-

TELT TANGEN

Priser utleie teltet på Tangen Utleie telt en helg for medlemmer og sponsorer av SIF. (leie telt enkeltdag fredag eller lørdag er ikke ønskelig, kun hele helgen. Dette for at det skal være tid til å rigge lokale, vaske ned og rydde ut) Utleie telt en helg, medlem: kr 3.500,- Utleie telt en helg, ikke medlem: kr 5.000,- Utleie telt til privatpersoner, lag, foreninger og sponsorer enkeltdager på ukedag: kr 1000,- (ekstra utgifter til strøm og oppvarming kan tilkomme)

Priser utleie fotballbane og garderober

Setskog IF besitter helt nye garderober og en helt ny gressmatte med flomlys. Ønsker du å trene eller spille kamper her, og få en smak av hvordan det er å spille på samme gress som på Ullevål og Lerkendal, da kan du legge ture inn til oss. Vårt klubbhus tilbyr også kjøkken og møterom, så her er det mulig å kombinere trening med sosialt samvær og taktiske prat. Ta kontakt med SIF for priser etter avtale.
- naturlig aktivitet

Abonnement trimrom

og utleie av lokaler og

bane

KAFEEN og SELSKAPSLOKALE i klubbhuset

Kontakt oss:

Setskog IF Mosebyveien 11, 1954 SETSKOG 922 30 417 setskogif.@setskogif.no

TRIMROM:

STEINBY:

Steinby er et yndet turmål både sommer som vinter. Mange besøker Steinby når det er åpne kafe der og skiløypene ligger nypreparerte, mens andre ønsker å overnatte der, eller ta en tur med skoleklassen. Steinby styres av Steinbys venner formidler; https://www.facebook.com/Steinby- 179666222055654 PARKERING Parkering på dagtid skal skje bak målet sør for fotballbanen. Dette på grunn av skole og barnehage. På ettermiddag/kveld kan området på skolen brukes. Vi ønsker alle riktig varmt velkommen!
Våre spinning sykler

Priser utleie selskapslokale klubbhus