VM-matchen avrunder en travel uke i Setskog IF
Postet av Setskog Idrettsforening den 25. jun 2026
Denne uka har det skjedd mye. Vi har hatt besøk fra Høland Idretts- og ungdomsslag, som har sommerskole - de har alltid en dag i parken hos oss. SFO var invitert med, og det blei en fin dag!

Så har vi for tusede gang krangla litt med vannslangen ned i elva. Med god hjelp av Vidar, Glenn og Jørn i HF - patrioter som alltid stiller opp - så har vi fått igang vannsystemet. Det har vært bading i spreder`n og topp opplegg i hele dag!

Så har vi sørga for at storskjerm er på plass og at kjølerommet er stappa - så nå kan Norge barke sammen med Frankrike!

Vi tror på seier og stinn brakke på klubbhuset i morra, 18-års aldresgrense og litt snack og drikke tilgjengelig for de fremmøtte. La oss heie sammen og skape en minnerik opplevelse for alle som kommer!

Vi sees på klubbhuset!
Vi er bønda i fra nord...
Postet av Setskog Idrettsforening den 6. jun 2026
Ta vel i mot oss!
VM er rett rundt hjørnet, og de kampene i VM som går til folkelige tider skal vi nok få vist på klubbhuset. Mer info kommer!
Seniorgruppa godt i gang!
Postet av Setskog Idrettsforening den 3. jun 2026
Det møtte 16 stk på første dag med seniorene, det er jo en gladmelding for seniorgruppa i Setskog Idrettsforening! Engasjementet viser at mange ønsker å være aktive og ha sosialt samvær, noe vi håper å bygge videre på i ukene som kommer.
Det blei veldig fint i anlegget vårt, helt strøkent i parken og veldig bra! Vi har god nytte av hjelpa, og det var flere som meldte at denne gangen passa det dårlig, men neste gang er de med. Annenhver onsdag har vi foreløpig satt opp, og det er rom for alle. Fint at dere koste dere, og takk for hjelpa!
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Setskog IF starter seniorgruppe for voksne i alle aldre
Postet av Setskog Idrettsforening den 1. jun 2026
I likhet med de andre klubbene i kommunen ønsker Setskog IF å aktivisere alle i alle aldre. Vi starter derfor nå opp et tibud også for de litt eldre - vi har kalt det en seniorgruppe men det er for alle som kan bidra på den ene eller andre måten uansett aldre og funksjon.
Tanken er å ha litt gjensidig nytte, altså at vi skaper et miljø for sosialt samvær samtidig som vi som idrettslag kan dra nytte av all den kompetansen og innsatsviljen som våre sambygdinger har. Det er hundrevis av oppgaver som venter, fra enkel plenklipping, fiks av skilt og litt småtteri på klubbhuset, til hugging av en helt skog - og så trenger vi de som kan bidra med litt kaffekoking også selvsagt.
Første møte blir ondag 3. juni klokken 10:00 på klubbhuset med en rakerive og litt godt humør, så ser vi hva det kan bli til! Vel møtt!

4 Kommentarer





