Kveldsåpent med flomlys i parken
Postet av Lars Kristian Henriksen den 6. sep 2024
Torsdag, fredag og lørdag nå første helga i september skrur vi på flomlys så man kan holde på litt utover kvelden. Kos dere helt graits hos oss :)
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Lars Kristian Henriksen
Noen vil ha penger
04.06.2026
Ski til utlån
31.03.2026
Årsmøtepapirer 2025
10.03.2026
Husk skirenn i kveld - åpent for alle!
09.02.2026
God Jul!
23.12.2025
Gradering på kickboksing
30.11.2025