Tomflasker tjener vi penger på!
Postet av Karin Furunes den 14. okt 2024
Vi har satt ut dunker til tomflasker i aktivitetsparken. Disse er ikke den viktigste inntektskilden vår, men den monner litt den også. Fint om du minner poden på at disse tilhører Setskog Idrettsforening :)
Logg inn for å skrive en kommentar.