Allidretten over for vårsesongen
Postet av Setskog Idrettsforening den 21. mai 2026
Det har vært en fin sesong, vi gleder oss allerede til høsten. Og bruk parken og banen i sommer, det kommer noen nyheter også :) God sommer!
Vi vil gjerne takke alle våre medlemmer og frivillige for innsatsen og entusiasmen gjennom vårsesongen. Husk å holde dere aktive og friske i løpet av sommeren, så er vi klare for en ny runde med aktivitet til høsten!
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Setskog Idrettsforening
Vi er bønda i fra nord...
06.06.2026
VM-kamp på klubbhuset - kald drikke
05.06.2026
Seniorgruppa godt i gang!
03.06.2026
Matchdag i dag 28. mai!
28.05.2026





